2014. március 3., hétfő

Díjak




Úristen *.* Köszönöm. Első versenyem! 










1. Díj. Köszönöm szépen a My Happy Ending írójának! 






Szabályok:






-Mindenkinek 11 dolgot kell mondani magáról.


-A jelölő minden kérdésére válaszolni kell.


-11 kérdést kell feltenni a jelölteknek.


-11 embert meg kell jelölni,és linkelni.


-Nincs visszaadás,visszajelölés.






11 dolog rólam:






1.Szeretem a csokit.


2.Nagyon sok házi állatom van.


3.Imádom írni. 


4.Utálom a pókokat.


5.Kiskoromban nagyon gusztustalan voltam, mert mindent össze vissza fogdostam.


6.A telefonomnak mindig a közelemben kell lennie, mert ha nincs kiakadok.


7.Hiszek abban, hogy elérem amit szeretnék. 


8.Szinte mindig pozitívan gondolkozom.


9.Iszonyat sokat beszélek.


10.Szeretek egy szót százszor elismételgetni csak úgy.


11.Ha valami olyasmi dolgot kell elvégeznem amit ki nem állhatok bármit képes vagyok szóba hozni csak, hogy ne kelljen.






Válaszaim:

1.Hiszel abban az idézetben,hogy "Soha ne mond hogy soha"?


-Mivel Justin Bieber a példaképen. Igen!
2.Miben vagy tehetséges?


-Nem szeretnék egoista ember lenni sem felvágni, de a tanárim szerint érzékem van a rajzhoz vagy festéshez! Egyszóval a művészet amihez értek.
3.Hanyadikos vagy,és hanyadikba fogsz menni?


-Most hatodikba járok és hetedikes leszek.
4.Kedvenc sorozat/film?


-Kedvenc sorozatom több is van. Bár amit igazán szeretek az az RTL Klubbon a hétfő esténként nézhető Castle-t. A filmek közül nagyon sok van amit szeretek nézni.
5.Ismered a Nickeloodeon csatornát?Ha igen,mi tetszik benne a legjobban?


-Igen és számomra ez a csatorna a garantált nevetés csatornája.
6.Mi a véleményed Miley Cyrusról,és ahogyan viselkedik?Jó döntés?


-Miley amellett, hogy így viselkedik, ezer jót is tesz.
7.Hány éves vagy?


-Tizenhárom leszek március hatodikán.
8.Egyszer kiakarnál jutni valahová?Ha igen,hová?


-New York City.
9.Van olyan,amit nem szeretsz?


-Nagyon sok mindent nem szeretek, de próbálok pozitívan állni hozzájuk.
10.Meghaltak már családtagjaid?


-Akiket én is ismerek/ismertem csak a dédmamám.
11.Válassz! Capuccino vagy kávé?


-Capuccino!






11 kérdésem:






1. Mi szeretnél lenni, ha felnősz a nagybetűs életbe?


2. Ha lenne egy kívánságod, mi lenne az?


3. Amikor írsz valami kis irományt, bele szoktad magad élni?


4. Ha választhatnál egy hírességet akivel eltölthetnél egy napot, ki lenne az?


5. Hogy jött az az ötlet, hogy szeretnél blogot írni?


6. Ezelőtt volt másik blogod?


7. Ha bárhova elutazhatnál, hova utaznál?


8. Szoktál külső alapján ítélni?


9. Mi volt életed legkínosabb eseménye?


10. Tegyük fel kapsz egy orangutánt, mi lenne a neve?


11. Van példaképed az írásban?






Akiknek tovább küldöm:






Nem tudtam ki választani pont 11 blogot, mert nagyon keveset olvasok! 


Ezért elnézést szeretnék kérni!











Szabályok:-Írj magadról 11 dolgot.
-Válaszolj 11 kérdésemre.
-Tegyél fel 11 kérdést!
-Küld tovább ezt 11 embernek! 
11 dolog rólam :
-Megőrülök a csokiért.


-Imádom Justin Bieber-t és Miley Cyrus-t annak ellenére, hogy milyenek!


-Ha közeli barátomnál vagyok akkor mindig az az első kérdésem, hogy mi a wifi jelszava vagy, hogy van e kaja


-Van egy óriás plakátom (Justin B.-s) amit szoktam puszilgatni.


-Szoktam magamban beszélni, hisz mindig meg kell hallgatni egy értelmes ember véleményét.


-Néha (általában mindig) nagy az egóm, de ezt nem veszem észre.


-Amikor elmegyünk nyaralni mindig szerzek egy új havert akivel este ellógok valahova. Ez nálam egy szokás.


-Van egy kicsi unokatestvérem akivel mindig fordítva beszélünk.


-Ha elmegyek bulizni, én vagyok az a lány aki magabiztosan táncol és iszik. 


-Van egy nagyobb testvérem akivel mindig csesztetjük egymást. Akár életre-halálra is szoktak menni a verekedések.


-A legjobb barátnőmmel olyan közel állunk egymáshoz, hogy leszbikusnak szoktak minket hívni.-Ha a suliban egyedül ülök egy padban mindig felrakom a lábamat.


-Szoktam akár órákat is nézegetni magamat a tükörbe.


-Baromi sokat beszélek.
11 válaszom : 


- Hány éves vagy ? :) 


-13 *.* 


- Van hobbid ? Ha igen, mi ? (: 


-Nagyon nincs..


- Mottód ? 


-Soha ne mond, hogy soha!


-Hány blogod van összesen ? 


-2 van. A 3. készül.- Kedvenc zene ? 


-JB összes.


- Van háziállatod ? 


-2 kutya. 4 macska. 3 hal. 1 hörcsög. 1 tengerimalac.


- Hiszel a Fiú-Lány barátságban ? :$ 


-Igen.- Mióta kezdtél el blogozni ? ;) 


-Igazból már elég régóta. Pontosan nem tudom!


- Mit csinálsz szabadidődben ? -Sosincs szabad időm!


- Kedvenc kaja and "pia" ? :D 


-Nagyon sok van!- Szoktál könyvet olvasni ? :) 


-Minden mennyiségben!

11 kérdésem : 












1. Mi szeretnél lenni, ha felnősz a nagybetűs életbe?


2. Ha lenne egy kívánságod, mi lenne az?


3. Amikor írsz valami kis irományt, bele szoktad magad élni?


4. Ha választhatnál egy hírességet akivel eltölthetnél egy napot, ki lenne az?


5. Hogy jött az az ötlet, hogy szeretnél blogot írni?


6. Ezelőtt volt másik blogod?


7. Ha bárhova elutazhatnál, hova utaznál?


8. Szoktál külső alapján ítélni?


9. Mi volt életed legkínosabb eseménye?


10. Tegyük fel kapsz egy orangutánt, mi lenne a neve?


11. Van példaképed az írásban?



11 jelöltem : 
(csak ennyit tudtam!)
-http://ihavetochangebecauseofhim.blogspot.dk/
-http://bonyolultszerelembtr.blogspot.hu/
-http://behappyinnewyork.blogspot.hu/
-http://onedirection1dforever1d.blogspot.hu/?m=1
-http://pankablog-jenny.blogger.hu/
-http://thesecretbytinam.blogspot.hu/
-princessonthewhitehorse.blogspot.hu

-http://designfromelie.blogspot.hu/

-http://pastofmylife.blogspot.hu/






10 dolog rólam:




-Szeretem a sajtot.

-Napi 24 órában fent vagyok facebookon, de sosem írok vissza senkinek sem.

-Legtöbbször a betegséget tettem majd kiderül, hogy tényleg az vagyok.

-Valójában én csak tanulni nem szeretek.

-Utálom a szülinapomat.

-A suliban imádom a büfés nénit.

-Sosem tartom magamban a véleményemet.

-Sokat szoktam telefonon beszélgetni.

-Ha beteg vagyok akkor telefonnal hívom az anyumat, hogy hozzon nekem valamit.

-Barátnőimmel sosem unatkozom.

-Mindig nekem kell a középpontban szerepelni.




10 válaszom:







Mióta blogolsz?


-Már rég óta.

Szeretsz írni?


-Imádok!

Mi ad ihletet?


-A világom.

Szerelmes vagy?:)


-Van egy fiú akinek az életem is odaadnám, de mivel ő Justin Bieber ezért még várhatok a rá...

Milyen stílust képviselsz az életben?( pl. Emo, Got, stb.)


-Saját stílusom van.

Olvasod a blogom?


-Belenéztem és nagyon tetszik!

Van-e olyan celeb akire felnézel?


-Miley Cyrus, Justin Bieber!

Milyen zenét hallgatsz?


-R&B, Pop

Inkább családdal vagy, vagy barátokkal?


-Barátokkal!

Energikus vagy, vagy inkább lusta?


-Attól függ miben...!






10 kérdésem:






1. Ha az életed te írnád, mi lenne a címe?


2. Ha bármilyen kiadót választhatnál melyik lenne az?


3. Melyik a kedvenc ünneped?


4. Hány blogot olvasol?


5. Van kedvenc blogod?


6. Interneten vagy inkább az "életben" vagy aktív?


7. Sport vagy lustulás?


8. Zene vagy könyv?


9. Ha választanod kéne, csoki vagy saláta?


10. Mi lenne ha ez lenne az utolsó napod? Mit csinálnál?






Akiknek küldöm:






-












Szabályok:


Írj 11 dolgot magadról


Válaszolj 11 kérdésre


Írj 11 kérdést


Küld tovább 11 blognak










11 dolog rólam:


-Szeretem a nutellát.


-Imádok tévézni.


-Van egy kedvenc sorozatom amiben egy író is szerepel és majdnem az összes könyve megvan.


-A macskám a Cajó nevet kapta, de nem tudom, hogy jött ez nekem.


-Az első macskámat megmérgezte a szomszédom.


-Testvérem mindig is szeretett volna egy saját állatot, de csak én kaphattam.


-Utálom a szobámat mert pont az ablakom felé kel fel a nap.


-Kedvenc színem a lila.


-Imádom a masnikat.


-Van egy fiú testvérem.


-Szeretem a pillangókat.










11 kérdésre a válasz:


- Mi volt a legfurcsább álmod?


-Egy rendőr voltam akit egy különleges, horrorisztikus helyre küldtek és nyomoztam.


- Mit tennél ha egy skót szoknyát viselő csirke felkérne táncolni?


-Igent mondanák!


- Mi a legbolondabb ötleted?


-Igazából nekem a legtöbb ötletem bolond!


- Mit gondolsz a szerelemről?


-Igazán még soha sem voltam szerelmes, de már nagyon várom.


- Ha olvasol könyvet milyen fajtát?


-Minden műfajt szívesen olvasok!


- Melyik film/ könyv volt rád a legnagyobb hatással?


-Filmek közül a Titanic, de a könyvek közül nem volt olyan.


- Miből szoktál ihletet meríteni?


-Mindenből.


- Melyik országba mennél el a legszívesebben?


-Én igazából bármelyikbe!


- Törték már össze nagyon a szívedet?


-Nem!


- Melyik volt életed legjobb napja?


-Mindegyiket úgy élem, hogy az legyen!


- Melyik fimben szerepelnél?


-Ez nehéz kérdés mert nagyon sokba!






11 kérdésem:


-Van valamilyen háziállatod?


-Láttad már a Project X-et?


-Melyik a kedvenc könyved?


-Van most a suliban kötelező olvasmányod?


-Mi szeretnél lenni?


-Mennyit szoktál foglalkozni a blogoddal?


-Van példaképed?


-Gondoltál már arra, hogy DJ leszel?


-Szoktad nézni az Éjjel Nappal Budapestet? 


-Szoktál más blogokat olvasni?


-Szereted/ismered a Little Mix-et?






11 jelöltem: 
















(Nem tudtam többet megjelölni, bocsánat)





Kaptam egy újabb díjat. Nagyon szépen köszönöm All Around The World írójának!




Szabályok:

1. Írj 11 dolgot magadról

2. Válaszolj a kérdésekre

3. Tegyél fel 11 kérdést

4. Küldd tovább 11 embernek




11 dolog rólam:

-Imádok magamról hülye képeket csinálni.

-Kedvenc virágom a rózsa.

-Imádok lustulni.

-Imádom a vizet.

-Szeretek futni.

-Szeretek görkorcsolyázni és jég korcsolyázni.

-Nem szoktam felvenni a telefont.

-Néha belegondolom magam egy thriller filmbe.

-Szoktam angolul beszélgetni magammal.

-Reggel is én vagyok /otthon/ a legfrissebb.

-Folyton a hajamat babrálom ha látok egy helyes pasit.




11 válaszom:




A barátaid tudják, hogy blogot vezetsz?

-Igen, de linket nem adom meg nekik.

Milyen tanuló vagy?

-Jegyre: 4-5

Belieber vagy?

-Már nagyon rég óta!

Kedvenc filmed?

Van egy pár.

Mi az, ami egy rossz napon is feltud vidítani?

Justin Bieber mosolya.

Hány igaz barátod van?

3 igazi!

Mi a véleményed Selena Gomezről?

Imádom!

Kedvenc zeneszám?

Minden JB és Miley Cyrus.

Melyik sztár bőrébe bújnál bele egy napra?

Justin Bieber vagy Miley.

Van háziállatod?

Nagyon sok.

Hányadikos vagy?

6.-os




11 kérdésem:

Mi a véleményed a mai tizenévesek viselkedéséről?

Van háziállatod?

Ha szoktál zenét hallgatni, milyen hangosan?

Játszol csábításból jelesen?

Mióta blogolsz?

Félsz a sötétben?

Mit csinálnál jobban ha már nem lenne holnap és tudnád?

Félsz, hogy egyszer eljön a világ vége?

Szeretsz sportolni?

Van legjobb barátod/barátnőd?

Szoktál energiaitalt inni?




11 jelöltem:













(nem tudtam 11!)








Köszönöm a díjat a HeartBreaker írójának! :)




Szabályok: 
1. Írj magadról 11 dolgot. (-)
2.Válaszolj 11 kérdésre.
3.Tegyél fel 11 kérdést.
4.Küldd tovább 11 embernek.


11 dolog rólam:


-Imádom a különleges, furcsa embereket.
-Mindenkinek furcsa beceneveket adok.
-Ha a filmekben egy ember meghal az még elmegy, de ha egy állat ?! :'D
-Utálom az ünneplőt ezért mindig egy csini fekete ruhát veszek fel amiért le szokott szólni a tanár.
-Imádom a rózsákat! Ezért szoktam türelmes lenni, hisz türelem rózsát terem! :D
-Nyáron az összes körmömet más színűre festem.
-Legtöbbször én csicskáztatok mást amit először észre sem veszek.
-Imádok fára mászni.
-Kiskoromban olyan voltam mint egy disznó mert mindig a sárban játszottam.
-Szintén kiskoromban merészebb voltam mint a fiúk, de ez mára sem változott.
-Sosem hazudok csak azért, hogy valaki jobban érezze magát csak kedvesen vágom a fejéhez a hibáit.





Válaszok:






1. Mi a kedvenc zenéd per pillanat?


-Egyszerre több zenét is hallgatok csak azért, hogy anyum ne tudjon pihenni...:D


2. Mit szeretsz a legjobban csinálni?


-Unatkozni


3. Ki a példaképed? 


-Justin Bieber


4. Mióta írsz?


-Volt már pár régebbi blogom..


5. Milyen okból kezdtél el írni?:)


-Nem tudom :D


6.Mit sportolsz?


-Nem sportolok!


7.Hogy nézne ki az álompasid?


-Justin Bieber


8.Milyen koncerten voltál utoljára?


-Gőzöm sincs :D


9.Hány éves vagy?


-13


10.Mi a kedvenc ételed/italod?


-Sok van.


11.Van háziállatod? Ha igen, akkor mi?


-Van és: kutyák, macskák, hörcsögök, tengerimalacok, halak :)


11 kérdésem:


-Gondolkodtál már a világ végén?
-Mindig pozitívan állsz a dolgokhoz?
-Félsz a nagybetűs élettől vagy várod?
-Mi inspirál az írásban?
-Szeretsz táncolni?
-Sportolsz valamit?
-Félsz a sötétben?
-Mi lenne ha egy rózsaszín orágután várna a szobádban?
-Mit gondolsz magadról?
-Mióta blogolsz?
-Melyik a kedvenc évszakod?


Akiknek küldöm:











(sorry, nem tudtam 11-et!)


Köszönöm a Martin Garrix - Only You and The Dance írójának!

Szabályok:
-Írj 5 dolgot magadról.
-Válaszolj 5 kérdésre.
-Tegyél fel 5 kérdést.
-Küldd tovább 2 embernek.


5 dolog rólam:


-Sosem érdekelt más véleménye.
-Sokat szoktam hülyülni.
-Szeretem untatni a barátnőmet.
-Utálok vissza írni a barátnőmnek.
-Unatkozom.



5 válaszom:


-Jelenleg mi a kedvenc dalod?
-Nincs! :)
- Láttál már hullócsillagot?
-Igen :3
-Jól tanulsz?
-Mondhatni! :D
-Mitől félsz?
-A sötéttől. /nem a sötétben!/
- Plüssel alszol?
-Igen! ♥

5 kérdésem:

-Ki a példaképed?
-Van valamilyen házi állatod?
-Mivel szeretnél foglalkozni, ha nagy leszel?
-Van kedvenc zenéd?
-Mióta blogolsz?



Akiknek tovább küldöm:




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése